♥ 13 december- Lucia

Ja som vi alla vet är det ju lucia idag heheheh. Idag har vi haft 7 konserter, pffff det är ganska mycket faktikst. Det började med att vi hade luciamorgonkonsert i Kungsholmens kryka klockan halv med N2A, S3A, N3B och såklart vi, N1A. Den gick väl helt okej. Där efter hoppade vi på en privatbuss vi hyrt och så åkte vi runt till 6 olika reningsverk i Stockholm och sjöng en konsert på ca 20 min. På konserten hade 5 solister, Jesper och Siri de första 3 gigen, sedan Arvid och Mikaela på de 3 efter lunch, men faktiskt även jag fick mig ett solo på de tre sista konserterna, jag fick sjunga den första versen på Nu Tändas Tusen Juleljus, Skillnaden mellan oss var att de visste om sitt solo lite innan, jag fick en chock när han bara titta intensivt på mig precis innan, hade hade förvarnat att han kommer plocka en solist under konserten bara om han bestämmer sig för att använda den låten, Vilket Mikael gjorde. Det var mitt första solo så lite läskigt var det, men det blev bättre och bättre för varje gång, hehehohohiih.

Nu väntar jag på pappa så att han kan skjutsa mig till hesten, hare bäst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0