♥ That's what you get

Super trött, grining, vill bara proppa i mig godis, lussebullar och varm choklad, vill bara dö i soffan. Men inget av dem sakerna kan jag göra.
Jag måste plugga hela kvällen trots att jag inte typ sovit något de senaste dygnen, det kom knappt 20 till skolan idag, och vi är i vanliga fall drygt 30, mååååånga skolkare efter en hård helg. Jag var duktig och gick hehehe.
Plus så ingår inte sånt där onyttigt kör i min livsstil längre, imorgon har jag varit nyttig och ätit 5 mål om dagen i en hel vecka, jag vet redan att jag gått ner typ ett kilo utan träning, vi får se imorgon då vägningen görs.
ORKAR INTE HA PÅ PROV PÅ TORSDAG. DAAAMP. Så detta blir mitt enda blogginlägg idag, så vi hörs imorgon eller något, om ens det, sista dagen inför provet.. gulp.

Kraaaaaaaaaaaaaaam :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0