♥Barabara pluggpluggplugg

Guuuud skolan typ dränker mig i plugg och för varje dag dör en liten del av mig. I dag dog det  t.ex. 5 hjärnceller och jag är nu 5 hjärnceller back. buuhuhuhuh. Nu har jag typ sjuuuuukt mycket musikteori och typ hm... 7 labrapporter att göra, det är helt sjuk. DE ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ DRYGA, Jag bajsar på dem.
Jag stannade kvar efter skolan och gjorde klart låten i Sibelius (Ett musikprogram) Jag var fan där till klockan sex. Och då slutade Jegganpeggan (Anna Jeglinska) på sitt hemspråk så då bah SMACK, så hade vi en dejt på vägen hem då vi bor en busshållplats ifrån varandra. Vi stannade till på donken i Slussen och tog oss en hamburgare, sedan drog vi till Forum och leeeetade efter en jävla mössa till det kalla vädret som väntar, men det finns fan inga snygga mössor.. Gaaaaah. Så jag köpte en ring och ett armband hehehehihih. Menmen, får ta ngn ful så länge.
Nu ska jag duuscha jag är superdupermegatrötttttttttisch.
Juuusteeeeee jag bytte också min kofta med Anna, Hon vill ha min och jag hennes så nu ska vi ha varandras i en vecka, sedan ska vi fortsätta byta ngt.. mihiihih :)
PURRIIII





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0