♥ Chillereilldag

Kom hem 13:40 vilket är otroligt tidigt för mig. Men det dåliga är att jag kunde varit hemma typ 12, för min lilla seminariegrupp, som ska ha redovisning i kemi imorgon, hade inga mer lektioner efter första lektionen som är musik, utan vi kunde dragit hem direkt på stört liksom. SÅÅÅ IRRITERAND!

Men nu ska jag inte klaga, kom hem tidigare ändååå. Om 35 minuter ska jag dra till stallet för att ta emot min hästs equiterapeft som kommer för att klämma och känna lite på honom, och sedan ska jag longera och rida lite. MEN BAJJS PÅ DETTA PISSVÄDER, DET FÖRSTÖR LIKSOM HELA DAGEN.

Ahmen nu ska jag försöka plugga lite först. HERRRÅÅ :)


Mulen dag, mulen bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0