♥ Gästbloggning

Hej Michaelas blogg och bloggläsare! Eftersom att Michis inte bloggar så tänkte jag göra det åt henne ..

Nu ska jag berätta lite om Michaela:

Michaela sjunger konstant. Det går inte en sekund utan att hon sjunger - inte mig emot för hon sjunger så fint. Men när hon sitter och sjunger pippi långstrump på toan ... Då går det lite över styr.

Michaela är nyttig. Hon har faktiskt satt upp en fet lapp på sin dörr där det står "Var nyttig!"

För er som inte visste det så är Michaela väldigt söt, gullig och snäll.

Nu ska jag och Michaela Raparn Bång göra något vettigt!

Ha de!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va söt du är gästbloggaren! :)

2010-11-27 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0