♥ I'm in a need of foot massage

Kom hem typ 9 idag, för jag har stått på gymnasiemässan och representerar Kungsholmens gymnasium i 4 timmar, men fett värt, fick en biobiljett. Mitt emot oss befann sig Thorhildplans gymnasium och där var det är skit söt kille, hihihihohohohhhehhee.
Fick också tillbaka min egelskauppsats idag, kunde gått bättre om man säger så, VG-, och det taskiga var att han hade sktivit MVG- först och sedan strykt M:et, förtjänar mer än VG-, borde få plus i alla fall. baaaaaajs

På vägen hem när jag satt på bussen blev jag uppraggad av en 20- åring haha, men han var trevligt så det var bara kul, fick en kram på slutet också, så där ramdooom liksom, ah.
Men nu ska jag fixa mig och lägga mig, är trött juuuuuuuu. Eller i alla fall titta på cougar Town.

Juste fick en tyff KG- tröja :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0