♥ Make Up Store

Nu ikväll fick jag mina saker från Make Up Store som Iréne hade vart snäll och plockat upp åt mig. Gullgull.

Jag köpte en ögonskugga som heter Muffin, den funkar både som grund innan du applicerar annan ögonskugga, och highlighter som du lägger på kindben, för att få en effekt av högre kindben, och under ögonbrynet för att få effekten av skarpare ögonbryn och mindre trötta ögon.
Du kan också lägga litelite längs med näsryggen och en mörkare skugga vid sidan av näsryggen för att få effekten av en rakare och smalare näsa :)
Köpte också en liten pensel.

Ögonskuggan: 130 kr
Penseln: 115 kr


Nu har jag ont i magen... herrrå!


Muffin är inte vit egentligen, utan mer typ som ljusljusrosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0