♥ Vetintevadjagskahaförrubrik

Nu ska jag duscha och ah, ni alla fattar väl varför. Woow Michaela har tränat, what a surprise liksoooooooom. Ööööh. Nej men jag har också hunnit äta en jätte god ceasarsallad till middag.
Idag har det varit en ganska chill dag i skolan. vi hade en brandövning mitt i lektion, första lektionen på dagen var bortplockad, sedan hade jag typ 2 ½ timmes lunch så då passade jag, Olivia och Hampus på att dra till AF, våran gamla skola, och hälsa på alla lärare. Det var jätte mysigt. Kul att se dem igen, speciellt Anki, som är typ vääärldens bäst lärare. UR GULLIG! Sedan hade vi ingen lärare på engelskan så det var bara fritt fram, och sedan fick vi sluta lite tidigare på spanskan.

Men nu ropar duschen mitt namn så måste kila.. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0