♥ Ajajaj

Helluu!
jag vaknade klockan 11 tack vare att jag får massa sms com plingade mig ur min sömn.. naaajs.. och det första jag gör är att slå armbågen i mitt nattrycksbord och det gjorde ont som faaaen, först släppte det men sedan kom en annan smärta tillbaka, nu är den lite blå och gör ont :( USSSCH!

Idag ska jag dra till stallet och fodra senare på eftermiddagen, sedan ska jag hem till Elvira och chilla gääälet. Och vad händer imorgon då?
JOOO JAG SKA RIDA FÖR "GUMMI" (Gudmundur Einarsson). Han vm- mästare i pass (en gångart hos den isländska hästen). Det ska bli så kul, Han är sååå himla duktig och känner av hästen som få kan. FETT TAGGAAAD!

Sitter med ljuset i ryggen så man ser inget, därför fick jag hålla handen vid kameran lite. (FIINT UN- MAKED )

Kommentarer
Postat av: viraria

wiiiho! Söt tjej.se. Rackarns att vi inte kunde träffas idag :(

Men men vi ses imorrn och jag kommer vara galet taggad jag med! Puss på dig gullet!

2010-10-09 @ 19:58:44
URL: http://elvirawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0