♥ Helt död

hejhopp!
jag vet att det var ett jäävligt bra tag sedan jag skrev, men jag har verkligen inte haft tid då jag haft massa läxor och prov. UUUUSCH!
Jag har faktiskt varit väldigt duktig på att träna de senaste 2-3 veckorna, det är så skönt nu när jag entligen kommit igång! Här ska det formas och bildas en killerbody! Tyyp... eller man kan ju alltid önska...visst ?!
Så nu har jag tränignsvärk, annat värk i ljumskarna för att benen inte är vana att jag springer så mycket. VET NI HUR LÅNGT JAG SPRANG IGÅR UTAN ATT STANNA!? - 4 KM. Det är mycket för att vara mig. Jag gick också 2 km, så jag motionerade alltså 0,6 mil igår.. hihih mil, det låter så mycket längre när man säger det istället för 6 km.
Jag körde också massa styrka på det så aah.. JAG ÄR DÖD.
Nu ska jag hoppa in i duschen och cleeeana mig lite.. höhö. Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0