♥ Idol here I come... eller?

Skolan, vanlig skoldag liksom.. nothing more to say.. Har inget att berätta riktigt. Har tagit det galet lugnt ikväll för att jag är helt slut, gymmade ju igår och idag efter skolan. Brände förfasen 450 kalorier på löpbandet. GULD!
Haha och igår raggade en 26- åring på mig medan vi båda gick på bandet.. skitkul. Och morsan stod en bit bort och kunde inte hålla sig för att flina.
Började skriva en låt ikväll också. Kanske blir ngt med den för en gångs skull :)
Menmen, folk säger åt mig att söka till Idol lite då och då.. HAHA FUCK NO! Aldrig att jag gör det.
Jag har redan idag fått höra det två gånger idag; Först när vi hade kör och en ganska stor sal var fylld med ca 100 personer. Då får jag ett sms av Niklas som stod längst bort från mig på andra sidan mittemot mig. "Du hörs enda hit bort, sök till idol" Stod det, haha. wtf? Och sedan sa min styvfarsa till mig i bilen idag att jag borde göra det, för han tror tydligen att jag skulle komma ganska långt, vilket då INTE jag tror.

GODNATT, DECKAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0