♥ Tierd as hell

Hello!
Nu har jag äntligen fått igång kameran så har precis tagit bild på mig och min Ipod.. The lovely couple! "höhö"
Vad fick jag mer förutom en Ipod nano touch?
- En ny kontorsstol
- Portfolio till mina bilder
- En reflexskärm
- En ljusmätare
- En sladd till min portabla blixt till kameran
- 600 kr
- 500 kr på H&M
- 300 kr på Åhlens
- Presentkort på ridjacka
- Mysiga raggsockor
- En liten aftonväsla
- En sjal

yeaah that's pretty much it! Jag är nöjd i alla fall, inte så billiga saker!

Jag äär bara så sjukt trött. Har varit i skolan idag och det märks att jag inte varit där på ett tag för de sög ut hela energin och jag är dööööd. Slocknade lite i soffan och vakna upp för ett tag sedan, men snart ska jag liksom iväg och prova den där Zumba- grejen på gymmet, ska bli intressant! Har ju inte heller tränat på 2 veckor så ja ligger efter alltså :O Sååå måste dra nu, ska hinna köpa en topp på H&M först inför konserten imorgon. :) PÖSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0