♥ Gott med mat i magen

Hellluuuue!
Kom hem runt.. hmm kanske runt 17:00 idag. Hela dagen har varit allmänt seg.. inte jobbig, men seg. Först de där förbannade debatterna. HAHA.. jag sa inte mycket jag.. bara lite. Sista lektionen hade vi idrott då vi körde friidrott.. damn, hur kan det vara så jäkla tråkigt ?!
På vägen hem så köpte jag mig en mjukisdress faktiskt, en marinblå för 149 kr/ del.. Nu har jag så länge längtat efter en mysig sådan att bara dra på mig. Ska faktiskt gå och göra det nu! :)

När jag kom hem så tog jag mig en skål med kesella ( jordbugg & lime smak) och lite flingor, det satt super i magen... jag är helt slut.
Kommer inte orka plugga så mycket ikväll trots att jag måste. Jag har 26 sidor att göra i musikteorin och 18 kapitel som jag ska sammanfatta i spanskan.. ÅÅH JAG ORKAR INTE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0