Är det nu det gäller eller. vet inte





Efter att ha suttit och tittat lite på bikinis så är jag jättetagg på beach 2011. Fast ändå inte. Fast. Åhh aheeej nja. Jag måste verkligen komma igång med träningen, det enda som hindrar mig är min jeeedrans fot. Jag vet inte vad jag ska göra. Men får helt enkelt göra annat. Är det NU jag sätter ned foten och skärper mig? Min kropp och hjärna säger JA. Men vafasen, det räcker inte i längden. Jag har inte samma viljestyrka som jag hade förut. Jag pallar det inte längre, det här med nyttigt. Det är ganska svårt. Speciellt när man inte kan motionera. Men tar nog en långpromenad imorgon, det blir ju jättebra! HEJJAHEJJA.
Nu ska jag nog lägga mig i sängen. Fast är inte trött. menmen, JAG KAN JU INTE VÄNDA PÅ DYGNET. HIHIH. Lite sent för det va. Hehehehhohoohihih.
God natt på er ossåå där va. PURREE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0