Bringing some sushi to dah hoouse.


Sitter och lyssnar på lite Bon Iver. Kommit hem till mor idag. Så himla skönt! Har varit en duktig flicka och städat mitt rum och så där va, nu ska jag bara sätta in kläderna i garderoben...När jag orkar. Bara att sätta på musiken på högsta och köra. Då burkar det gå bra!
Jag är helt död hela jag, och orkar inte.. Mattias smsade klockan 1 och sa att han hade tråkigt och vad jag gjorde. Men såklart ser jag det 2 timmar senare. HUR AWESOME ÄR INTE DET?? Där sumpade jag nog min chans att leka idag.. för jag orkar inte ta ngt initsiativ.. mihihih. Mamma ringde och berättade att hon tar hem sushi till middag. Hur gott är inte det. Nu hoppar min magsäck av glädje medan mitt ansikte bibehåller sitt fula och deprimerande uttryck. Mina ögon hänger. Vad ska jag hitta på?? Har ju fortfarnde inte gjort svenskan som skulle varit inne i fredags.. Kommer få smisk. myys. Kanske dags att skriva lite på den? AJA... TJING TJONG Som de säger i Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0