Dagens utstyrsel.


Väldigt enkel outfit, somring, alldeles härligt luftig. Inget speciellt.

HEJJJJ. Kom precis hem från mormor och morfar där vi har firat påskafton med släkten min. Treeevlans. Tycker synd om min styvbrorsa som ligger på sjukhus med kraftig lunginflammation i Buddapest, och med är också styvfar min. USSCHHAA. Kyra påreej! Maten är tydligen jätteäcklig. Jag har i alla fall ätit jääättteegoood mat idag. Min mormor är fasen bästa på att laga mat. Vääärldens bästa köttbullar. ÅÅÅh vad gott. Jag gillar maaaat!
Vi hade också äggrullning, en gammal tradition. Då man målar ett par ägg var, något fint sådär, sedan lägger man ut massa godis av olika slag på en matta och sedan rullar man sitt ägg nedför en ramp och de godiset man prickar först får man! Fick hem en del hiihh. De gav också mig ett påskägg. JISSESSS asså jag pallar inte mer, jag kommer ju gå upp masssssaamasssa. Jag skiter i mit fot nu, jag måste springa. DAMP.
Nu ska jag sätta mig i soffan, titta på tv och äta mitt godis. Har till och med Måndag på mig. MARAATON.
Jag är brun. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0