Nytt i garderoben.


Ring från Bijou Birgette

Jacka från H&M

Igår när jag var på stan så hittade jag ingenting som slog mig smaken. Men vi drog sedan till Nacka Forum och då hittade jag mig en ring och jag beställde två snygga gummistövlar till Bianco som jag kan köpa senare, eftersom min storlek inte fanns. Parkasen som jag beställt från H&M's Hemsida kom igår också. Den är helt okej, dock lite för lång för min smak. Men det går duga ändå faktiskt. Det suger att vara kortiiis.
Just ni ligger jag och steker i solen. Fasen vad skönt det där. I LOVE THAT I GET TANNED EASY AND QUICKLY! Har redan ett tydligt sträck vid trosan och bikinin. Nu ska jag fortsätta brännan. Herrrrrååååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0