Doing something I shouldn't do.


Nu sitter jag här i biblioteket i skolan och ska egentligen skriva en uppsats i samhällskunskapen. Jag har redan gjort punkt 1, och har alltså bara punkt 2 kvar. Men den kan jag lika gärna skriva hemma. hehhohohiih. Jag fick plötsligt cravings för scones med philadelphiaost och drottningsylt. Det är så himlans gott så jag dör och far till himlen. Jag vaknade också med att jag har ont i halsen. Faaaaaasen blir så himla frustrerad, nu när jag ska träna och allt. Jag vill inte vara sjuk. Heal me, heal me, heal me. Nu har jag äntligen hittat lite statistik för min andra uppgift, så nu återgår jag till det jag egentligen ska göra.
Pureeee

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-17 @ 18:52:10
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0