Even I have my toys.


Cpbild pappa tog vid middagen på mig och Irene.

När jag kom hem från skolan idag så överraskar pappa mig med en helt ny sprillans portabel blixt till systemkameran, eftersom den föregående inte fungerade för att den var för gammal. Helt awesome! Till och med en kameraväska köpte han. Sedan senare mot kvällen så ligger jag och latar mig framför tv:n i soffan. Helt random ställer pappa fram en kamera. Jag tittar på kameran, tittar skeptiskt på pappa, tittar på kameran igen och mina ögon förstoras. Pappa har nu också invisterat en helt ny systemkamera som btw äger fläskmos! Och inte bara det, man kan också filma i HD med den. Hur kooolt är inte det liksom? Jag är så happpyyy nu. Här ska det fotas och grejjer. Håll i hatten. Kameran är förresten en Canon 550D, och vår andra och äldre är en Canon 400D. Nu får ni anteckna minsann.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Feeeett me coolt! o.O Du bara fick den sådär???? :O

2011-02-19 @ 10:29:58
URL: http://johaani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0