Free Fallin'.



These will do me good.
Kors-örhängen: 199 kr
Klackring: 99 kr

Nu är det lov och vi barn är lyckliga och glada. Dock måste jag plugga på lovet men ska ju göra annat också. Vara med kompisar, festa, rida osv.
Idag beställde jag hem dessa smycken. Jag känner att jag har brist på smycken så har bestämt mig för att göra det ett tag framöver. Jag har också bestämt mig för att jag inte får handla några kläder förrän jag gått ned 4 kg, det är bara kämpa nu! Ikväll har jag ridit lektion, chillat och börjat spela in en cover av "The shape of my heart" med min bror i studion. Hatar att höra mig själv så där på .. ah ljud överhuvudtaget. Nu är klockan dryga halv 1 och jag är helt död med tanke på att jag hade ett stort kemiprov idag. Så nu ska jag sova. Good niiight.
Btw, om exakt två veckor så ska jag tydligen sjunga solo. Gulp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0