Happy valentine's da... crap.


Jaaa idag är det Alla Hjärtans Dag. Det jag tänker på att man får äta gelehjärtan och annat gott. Har ju ändå ingen att dela den med. Firade med kära familjen istället. Vad hade ni för er?
Jag känner mig helt ärligt nu som ett berg, eller en fylld vattenballong fast med bara massa onyttigheter. Har tryckt i mig en halv B&J, en underbar god middag, chockladbitar, 2 gelehjärtan. Vääänta 2? Ja juste, jag glömde dem. får äta resten imorgon. Får börjar vara nyttig på Onsdag igen. Nu ska jag dö i sängen och spy lite på mitt svenska tal om civilkurage jag har imorgon. Kan knappt bärga mig, ytterst trevligt och välförberett.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: J' Xenia Sheikh

Inte alls mycket, vaknade halv fem idag K-A-O-S HAHA själv då?

Gullig pic.

2011-02-15 @ 17:25:59
URL: http://sheikhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0