I have a thing for these ones.


Kneesocks.

Dessa hade jag på mig idag. I just love it.
Och för att göra en fortsättning på tidigare inlägget så blev det inget med Karin. Hon mådde tydligen dåligt för hon var bakis osv. Skyll dig själv säger jag bara. Men nu ska jag inte sura på bloggen. Dagen blev lyckad ändå då Vanja, Hedvig och Aurora tog en tur till staden med mig. Jag fick mig 3 par inköp. A verry satisfied Michaela. Lägger förmodligen upp bilder imorgon. Nu måste jag antagligen lägga mig i sängen. Är lite småtrött och ska plugga hela dagen, rida pållen och hinna dra en sväng till gymmet. Nu skulle superkrafter sitta fint. En förlängd arm eller något. Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0