Just idag är jag stark.


B l o g g e r s k a n  s j ä l v.
Mitt lilla förhör som skulle vara idag visade sig vara ett prov istället. Allt gick åt pipsvängen. Ska trycka upp provet på toapapper och torka mig med. Trevlig chey. När man mår som man mår i det läget så känns det som ens enda utväg är att proppäta och trycka i sig en massamassa gott. Men Just Idag Är Jag Stark. Jag ska ju inte äta sånt där skit och har faktiskt inte gjort på flera veckor. Det känns som om jag varit omringad av semlor idag. Vafaasen, det är inte förrän den 8e Mars. Måste de har så brottom med allt?
Nu ska jag packa mina väskor och pysa. Nu far jag till mor, äntligen. Nu gäller det att köttaköttakötta träning. Cya!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fettisdagen är 8 mars ;)

2011-01-26 @ 20:08:35
URL: http://johaani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0