My day.


Vaknade med en stukad fot, har hoppat runt som en enbent kyckling hela dagen, och stapplat runt på kryckor. heeeey awesome.


Har läst 100 sidor i min engelska bok, herregud. det tog mig 7 timmar inkl. frukost, lunch och mellanmål. 100 sidor på engelska är ganska tufft alltså. Men ser också hur mycket jag läst, fram till vecket.

Räknat matte, har mitt första matte B-prov på fredag, nu måste jag fasen få VG. Det är ju trots allt kursen som de flesta kuggar i. Damp.

Ätit en semla! Det är ju faktiskt den hederliga FETTISDAGEN. Så jag åt också en knapp halv pizza. Som standard äter jag inte sådant, men idag är det ett undantag. Nästa gång blire våffeldagen.

Aah detta är min dag. Nu sitter jag i sängen och tittar på Big Brother och dricker mitt vanliga kvälls te. Mmmmh jordgubbste. Efter detta ska jag duscha och sen blire sängen. Jag får skjuts av pappa till skolan imorgon, så slipper jag halka omkring på typ kryckor. Fett fashiiooon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0