Shopping list.

1. Jag måste skaffa mig en ny rouge!

2.Också en concealer! Har en "tredelad" conceraler från Make-up store redan, men vill ha en mer simpel

3.En ny eyeliner

4. Ett mörkt röd/brunt läppstift

5. Ett stort halsband

Känner att jag har brist på smycken m.m. och sminket håller på att ta slut. Med tanke på att jag har massa saker från Make-up store plus att deras produkter är typ så där awesome, så tänkte jag liksom heeey, why not bara köpa sminket därifrån? de har ju ändå ett brett sortiment! Och får ju ändå inte köpa kläder såå.

Idag har det vart en jobbig dag, fast ändå inte. Förs rep med N1A (vi) och N2A, då jag skulle öva på solot inför alla, hatar solo. sedan matteprov på nervös mage, sedan efter det så var det att fara till kyrkan för att sjunga ytterligare ett solo. HELT SAJK. Nu är jag dödstrött. dör nu herråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0