Zebras in Africa.


Igår så satt jag och fixade mina naglar. Det blev ett matt brunt nagellack med vita zebraränder. Lite lustigt så där.
Vaknade efter 12 och gick upp och cyklade 1 mil, precis som igår. Snart kommer Irenes guddotter som ska hjälpa mig med spanskan. Jag har ju fasen ingen i släkten som kan spanska, bara tyska och franska. Helt fantastiskt awesome... Jag har ju ett vanligt spanskaprov 2 veckor efter lovet och sedan nationella. OORKAAAAAAAAA. Skönt att jag slipper spanska i 2:an, då det blir design & form förhoppningsvis. Det ser jag fram emot! Aja nu ska jag ta mig något att äta, är vrålhungrig. Har bara ätit ett äpple och 2 smörgåsar i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0